Kategorie

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

"tobio.pl"

 

1. Postanowienia ogólne:

1.1.Sklep internetowy działający pod adresem www.tobio.pl prowadzony jest przez firmę FOSTER Maciej Wicher z siedzibą w Gdyni przy ulicy Ujejskiego 5a/3, NIP: 556 212 76 42; REGON: 220659711 wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady realizacji usług w sklepie internetowym „tobio.pl”.

 

 2. Zasady dokonywania zakupów:

2.1. Zakupów w sklepie internetowym tobio.pl  mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.

2.2.Zamówienie jest realizowane pod warunkiem prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia oraz wybrania sposobu zapłaty i dostawy towaru.

2.3. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia w formie elektronicznej lub telefonicznie.

2.4. Sklep tobio.pl zastrzega sobie, w razie wątpliwości, prawo do weryfikacji zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu kontaktu z zamawiającym.

2.5. Zamówienia pozostają aktywne przez 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku otrzymania wpłaty na rachunek Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta, Zamówienie zostanie anulowane. Przy wyborze płatności za pobraniem jeśli klient w ciągu 7 dni nie potwierdzi zamówienia drogą mailową lub telefoniczną zamówienie takie będzie anulowane.

 

3. Ceny produktów:

3.1. Ceny podane na stronie internetowej wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które pokrywa Zamawiający.

3.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania towarów z oferty oraz zmiany cen. W przypadku zmiany cen podane na stronie sklepu ceny w momencie składania zamówienia są obowiązujące dla Sklepu.

 

4. Realizacja dostaw:

4.1. Termin dostawy jest zależny od formy płatności. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, lub za pomocą „PayU.pl” zamówienie będzie zrealizowane najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem -zamówienie będzie zrealizowane najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia wpłynięcia zapłaty na nasze konto.

4.2. W przypadku zamówienia młynka czas realizacji zamówienia może wynosić około 2 tygodni.

4.3. W przypadku, gdy ze względu na brak zamówionego towaru skompletowanie całego zamówienia jest niemożliwe w ustalonym terminie, Zamawiający zostanie poinformowany o niekompletności zamówienia. Ponadto zostanie poinformowany i możliwości jego zrealizowania w terminie późniejszym lub w terminie normalnym, ale z niekompletną jego realizacją oraz o możliwości jego całkowitego anulowania. W razie podjęcia decyzji przez Zamawiającego o częściowej realizacji zamówienia pozostała część kwoty (w przypadku przedpłaty) zostanie zwrócona Zamawiającemu na konto przez niego wskazane. W razie podjęcia decyzji przez Zamawiającego o rezygnacji z zamówienia całą kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu na konto przez niego wskazane.

4.4. Zamawiający ma prawo wyboru formy dostawy towaru:

- odbiór osobisty w siedzibie firmy 

- dostawa za pośrednictwem Kuriera DPD

4.5. Koszt dostawy są zależne od formy płatności oraz wielkości zamówienia. Poniżej przedstawiamy tabelę opłat:

Kurier DPD (przelew):

Przedział wagowy kg

Koszt dostawy zł brutto

0 - 30 kg

12,90 zł

30 - 31 kg

14,90 zł

31 - 32 kg

16,90 zł

32 -33 kg

18,90 zł

33 - 34 kg

20,90 zł

34 - 35 kg

22,90 zł

35 - 36 kg

24,90 zł

powyżej 36 kg

26,90 zł

 

UWAGA: w przypadku płatności za pobraniem, do kosztów dostawy należy doliczyć 3 zł. 

 
BEZPŁATNA DOSTAWA!!!

 W przypadku gdy kwota zrealizowanego zamówienia przekroczy 250 zł a waga przesyłki nie będzie większa niż 30kg dostawa jest realizowana GRATIS!



 

5. Formy płatności:

Za zakupy w naszym sklepie Zamawiający może zapłacić na trzy sposoby:

- Przelew bankowy

- Zapłata kartą kredytową.

- Płatność za pobraniem

 

6. Reklamacje:

6.1. Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
6.2. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy mogą Państwo złożyc reklamację do naszego sklepu na adres pocztowy: FOSTER Maciej Wicher, ul. Ujejskiego 5A/3, 81-405 Gdynia, lub drogą e-mailową na adres internetowy sklepu: sklep@tobio.pl. Sklep ma obowiazek ustosunkowania się do reklamacji najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy posiadać dowód zakupu, który będzie niezbędny w przypadku uznania reklamacji przez sklep. W przypadku uznania reklamacji sklep zwraca koszty zakupu, dostawy oraz odesłania wadliwego towaru lub według uznania Reklamującego dostarcza na swój koszt produkt bez wad.

6.3. Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. 

 

 

7. Polityka prywatności:

Dane osobowe umieszczone są w  zabezpieczonej bazie danych sklepu, która jest chroniona przed dostępem osób trzecich. Przetwarzanie danych osobowych zawartych w bazie jest wykonywane tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych sklepu w celu podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług. Przechowywanie danych osobowych jest realizowane zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Nasi klienci mają prawo do wglądu oraz przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do wystąpienia o ich usunięcie.

 

8. Bezpieczeństwo transakcji:

   Nasz sklep realizuje płatności za pomocą platformy internetowej platnosci.pl będącej własnością firmy PayU S.A. Wszelkie operacje finansowe odbywają się na serwerach operatorów i banku. Sklep nie ma dostępu do numerów kart kredytowych ani haseł dostępu do kont bankowych swoich klientów.

      Więcej o bezpieczeństwie płatności znajdziesz na stronie www.payu.pl


9. Polubowne załatwianie sporów.

 Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:

a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
b) polubowną mediację ze sklepem
c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej


10. Prawo odstąpienia od umowy.

10.1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować firmę FOSTER Maciej Wicher z siedzibą w Gdyni (81-405) przy ul. Ujejskiego 5A/3, tel: 58 351 46 74, e-mail: sklep@tobio.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 10.2. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10.3. Ograniczenia w prawie odstąpienia od umowy.

Na podstawie art 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  " Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu".

 

11Gwarancje.

Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty sprzedawane w Naszym sklepie. Roszczenia z tytułu Gwarancji należy kierować bezpośrednio do producenta produktu.

 

12. Kodeks Dobrych Praktyk.

 Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. określonych w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Treść ustawy dostępna jest pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20071711206