Kategorie

Reklamacje

 

Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy mogą Państwo złożyc reklamację do naszego sklepu na adres pocztowy:
FOSTER Maciej Wicher, ul. Ujejskiego 5A/3, 81-405 Gdynia, lub drogą e-mailową na adres internetowy sklepu: sklep@tobio.pl.
Sklep ma obowiazek ustosunkowania się do reklamacji najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy posiadać dowód zakupu, który będzie niezbędny w przypadku uznania reklamacji przez sklep. W przypadku uznania reklamacji sklep zwraca koszty zakupu, dostawy oraz odesłania wadliwego towaru lub według uznania Reklamującego dostarcza na swój koszt produkt bez wad.

Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.